Звіт директора Ільківської ЗОШ І-ІІ ступенів
за 2019-2020 навчальний рік
На виконання наказів Міністерства освіти і науки України № 55 від 28.01.2005 року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», № 178 від 23 лютого 2005 року «Про затвердження примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю.
На цих загальних зборах я керуюся Положенням про порядок звітування директора Ільківської ЗОШ І-ІІ ступенів перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року, яке було затверджено на засіданні Ради школи від 07.02.2014 року протоколом № 3. Як директор школи у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом школи, Правилами внутрішньо трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
Загальна інформація про школу.
Ільківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів є колективною власністю Вінницької районної ради Вінницької області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Вінницької РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1933 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 1,5 га. Також за Ільківською школою закріплене приміщення бувшої Горбанівської початкової школи, де зараз числиться один працівник – це сторож на 0,5 ставки. У 2019-2020 навчальному році працювало 15 педагогічних працівників та 9 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 71 учень, середня наповнюваність класів становить 7,9 учнів на один клас.
Кадрове забезпечення.
У 2019-2020 навчальному році штатними працівниками Ільківська школа була забезпечена на 100%. Вища категорія 5 учителів; І категорія 4 учителів; ІІ категорія 1 учитель; спеціаліст – 5 учителя. Під час навчального року у жовтні звільнилась Мосурган Оксана Іванівна (педагог-організатор та учитель музики), зразу на її місце прийшла Гусак Вероніка Генадіїівна (учитель музичного мистецтва та педагог-організатор).
Розстановка педагогів у школі здійснюється відповідно до фахової освіти педагогічних працівників. Вчителями школи проводились відкриті уроки, предметні тижні, майстер класи. В цьому навчальному році з педагогічних працівників атестувалось п’ять учителів: Левкун Н.В. (підтвердила «І кваліфікаційну категорію»), Поліщук Т.В. (підтвердила «І кваліфікаційну категорію»), Преловська О.Л. (присвоєно «Вищу кваліфікаційну категорію»), Сивопляс О.П. (підтвердила «Вищу кваліфікаційну категорію» та присвоєно звання «Старший учитель»), Ситник О.Ю. (підтвердив звання «Старший учитель» та присвоєно «Вищу кваліфікаційну категорію»).
Методична робота.
У школі діє чотири методичних обєднання: це МО початкових класів керівник Розборська Т.П., МО класних керівників - керівник Преловська О.Л. МО вчителів природничо-матемаичного циклу керівник Ситник О.Ю., МО вчителів гуманітарного циклу керівник Кравець В.Б.
Вперше у цьому році наші учителі брали участь у конкурсі «Учитель року»:
Співак Олена Василівна у номінації «Початкова освіта» була учасником конкурсу;
Преловська Оксана Леонідівна у номінації «Зарубіжна література» виборола І місце у районному етапі та була учасником обласного конкурсу.
Навчальна діяльність учнів.
Рівні досягнень
2018-2019 н.р. 2019-2020 н.р.
- на високому рівні - 11 учнів 10 учнів
-на достатньому рівні – 36 учнів 30 учні
-на середньому рівні 24 учні 25 учнів
-на початковому рівні 11 учнів 6 учнів
Всі учні 1- 8 класів переведені до наступних класів.
Наші учні брали участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. По підсумках ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад серед шкіл Вінницького району та серед всіх учнів, які представляли нашу школу є два призових місця і виборола їх учениця 8 класу Ситник Ольга з історії ІІ місце та трудового навчання також ІІ місце.
Усього представляли нашу школу в ІІ етапі олімпіад 6 учнів у 10 предметах – це 100 % в яких можна було взяти участь, а якщо взяти різні класи, то 15 предметів.
Із всіх предметів у цьому році у порівнянні з минулим роком покращили свої результати:
Трудове навчання;
Географія;
Інформаційні технології;
Історія;
Погіршились результати з таких предметів:
Математика;
Українська мова та література;
Хімія;
Англійська мова;
Майже на тому самому рівні залишились результати з біології, фізики.
Також у школі працювало два гуртки «Пішохідного туризму», «Туристи краєзнавці» - Ситник Олександр Юхимович також на творчому ентузіазмі гурток з шахів для початкових класів). Учні школи також охоплені позашкільним дозвіллям за межами школи: плавання, шахи, футбол, зразковий хореографічний колектив молодість – 9 чоловік,
Хочеться відмітити, що учні нашої школи активно приймали участь в різноманітних конкурсах:
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»
Всеукраїнський природничий конкурс «Колосок»
Всеукраїнськагра з англійської мови «Пазли»
Всеукраїнський конкурс ім. Т.Шевченка
Всеукраїнський конкурс ім. П.Яцика
Всеукраїнський конкурс з української мови «Соняшник»
Всеукраїнський конкурс з зарубіжної літератури «Соняшник»
Щороку наша школа береучасть у районній Спартакіаді. Спартакіада проходила із 8 видів спорту наші учні взяли участь в 6 видах.
Старти надій не брали участь. Підсумки відбувались по п’яти видах.
настільний теніс – 1 місце;
Футбол – 3 місце;
Шахи – 1 місце;
Стрітбол – 1 місце (хл.);
1 місце (дів.)
Футзал – 2 місце.
В цьому навчальному році наша школа посіла І загальнокомандне місце в районі із Спартакіади з фізичної культури.
Вже четвертий рік з метою виявлення кращих учнів школи ведеться рейтинг ( в цьому році ми розділили рейтинг – з навчання та конкурси) серед учнів 5-9 класів. Кращими учнями стали з навчання: Ситник О., 8 кл, Денисюк Д. 8 кл., Фабіянський О. 7 кл. по конкурсах ті ж самі учні. Загалом нагородили 9 учнів школи грошовою винагородою.
5. Харчування.
Хочу відмітити, що в цьому навчальному році як і в минулі роки на доброму рівні проходило харчування дітей. Відповідно до наказу відділу освіти від 21.08.2019 року № 210 “Про організацію харчування учнів в закладах освіти Вінницького району у 2019-2020 навчальному році” рішення педагогічної ради «Про безкоштовне гаряче харчування учням пільгових категорій» - це (діти сироти та малозабезпечені сім’ї) було організовано безкоштовне харчування за рахунок бюджету, а також учні 1-4 класів, старші класи за батьківські кошти. Взагалі по школі із всієї кількості учнів харчується 96 % - це великий відсоток учнів, які харчуються в їдальні.
6. Господарська діяльність.
Будівля школи побудована у 1933 році. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом вчителів, працівників, батьків постійно працює над підтриманням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Вінницької райдержадміністрації.
Також щороку нашим учням та школі надавалась допомога і я хочу висловити вдячність від адміністрації, педагогічного колективу школи, тим людям, які багато зробили протягом навчального року, а саме:
- Масленніков Олександру Георгійовичу, депутату обласної ради, який закупив лінолеум у шкільний коридор – 3000 грн.; кольоровий принтер у бібліотеку – 5000 грн.
- Фабіянському Миколі Олесандровичу, керівнику ТОВ»Альянс-ФДМ» с. Горбанівка – новорічні подарунки всім учням школи – 80 шт.
- Грицишину Олександру Дмитровичу, керівнику ТОВ ВКП «ТЕРЦ» ЛТД – відео спостереження території школи – 4 камери спостереження; ракетки для настільного тенісу – 6 шт, тенісні м’ячики – 20 шт.
- Шибінська Наталії Володимирівні, керівнику громадської організації «Асоціації захисників довкілля «Явір» - допомогла в ремонті школи як до початку 2019-2020 навчального року, так і на протязі року: фарбою, вапном, цементом та іншими будівельними матеріалами.
- Батьківському комітету школи який у період з 01.09.19 надав спонсорську допомогу, а саме:
• Дошка у 6 клас – 1000 грн;
• Аптечка – 197 грн;
• Костюм св.. Миколая – 1950 грн;
• Фотоапарат(Сумка+флешка+тринога) – 7400 грн;
• Тканина(для сцени) – 430 грн;
• Господарчі товари – 762 грн;
• Привозка – 600 грн;
• Канцтовари – 842 грн;
• Буд. матеріали (саморізи, валік, плінтус, цемент) – 1337 грн.
Всього на суму – 14518 грн
. 2. На бібліотеку :
• Канцтовари – 595 грн;
• Подарунки дітям – 354 грн.
Всього на суму – 949 грн.
І я ще раз дуже дякую всім хто був не байдужим до школи, до учнів нашої школи протягом 2019-2020 навчального року.
Директор школи Б.І.Кравець